onsdag 4 februari 2015

Skiholiday/Skidsemester

We went to Ramsau/Schladming AT and enjoyed a long skiing and cross-country weekend, all photos w my iPhone.
And I didn´t knit for three whole days! I was too fascinated by a book I am reading about Astrid Lindgren "Denna dagen eft liv" that I couldn´t let it go for my knitting pins ;)
//
Vi tog en långhelg och for till Ramsau/Schladming och njöt av pister och längdspår:) Alla bilder tagna med iPhonen.
Och jag stickade inte på tre hela dagar, jag var så fascinerad av en bok jag läser om Astrid Lindgren "Denna dagen ett liv" att jag inte kunde släppa den till förmån för mina stickor ;)


Planai



One part of my team;)


The best thing with skiing in Austria is the Hütte, where they serve Wienerschnitzel and maybe a Glühwein;)
//
Det bästa med utförsåkningen i Österrike, die Hütte, där man går in och får sig en Wienerschnitzel och kanske en liten Glühwein;)


Cross Country Skiing in the afternoon!
//
Längdåkning på eftermiddagen


And a cosy dinner in the evening;)
//
Och en trevlig middag på kvällen;)


Boken är skriven av Jens Andersen en dansk litteraturprofessor och jag rekommenderar den varmt, framförallt till Astrids fans!

2 kommentarer:

  1. Wow, what a beautiful spot to spend a few days. Looks like you had great weather too.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Yes Kim, it was awesome! Skiing and crosscountry at its best!

      Radera